Вся правда из блогосферы на UAINFO

вторник, 11 сентября 2012 г.

Сучасний мерчендайзинг в Україні


14 вересня 2012 р.
Сучасний мерчендайзинг в Україні
Мерчендайзинг в системі пріоритетних напрямів підвищення ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі
Роздрібні точки постійно відчувають тиск з боку конкурентів. Якщо компанія не знайшла якісь унікальні товари (а таких компаній небагато) рано чи пізно починається цінова війна з конкурентами.


У цьому випадку здається, що є тільки два шляхи і обидва вони не оптимальні:

• Постійне зниження ціни, а значить і прибутку
• Постійне нарощування рекламного бюджету - грошей йдуть в нікуди.


Проте є ще принаймні дві можливості в конкурентній боротьбі:
бученія торгового персоналу та організація ефективної системи мерчандайзингу


Правильна викладка товарів, оформлення місць продажу рекламними і POS матеріалами і навіть прості заходи типу поліпшення дизайну цінника підвищення його інформативності можуть істотно підвищити прибуток.



Дізнайтеся більше про курс навчання з мерчандайзингу
Telephone: 38 (044) 221 - 23 - 87
Mailto: info@nseminar.org.ua


З повагою,
Менеджер з продажу проекту Даниэла
Цей лист є інформацією для ознайомлення користувача. У випадку, якщо Ви хочете призупинити отримання комерційних пропозицій, просимо повідомити нас по e-mail info@nseminar.org.ua c зазначенням термінів, на які необхідно зупинити відправку пошти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий